Binnen 1 - 3 werkdagen verstuurd
Gratis ophalen in Duiven
Gratis verzending vanaf 60 euro
Verzending België & Nederland
FAQ
1 Veelgestelde vragen
1.1 Wat is de levertijd?

Bij ons doen we er alles aan om jouw nieuwe aanwinsten zo snel mogelijk te leveren. Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen.
Wanneer een artikel niet voorradig is, zullen wij een verwachtte levertijd vermelden bij het product.

1.2 Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt verzonden door PostNL.
Zodra het pakket bij PostNL is aangemeld, ontvang je een mail met Track & Tracé code, waarmee je je pakket kan volgen.

1.3 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten Nederland brievenbuspakket €2,95, Nederland pakket, €4,95. 
Verzenden naar België €5,95

Gratis verzending vanaf €60.

1.4 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Dat kan! 

Hoe werkt het?
We willen het je graag zo makkelijk mogelijk maken en zoeken samen met jou naar het beste moment om jouw nieuwe aanwinsten bij ons op te halen.
Bij de afronding van jouw bestelling heb je de mogelijkheid om te kiezen voor 'ophalen in Duiven''. Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, sturen wij jou zo snel mogelijk een e-mail waarin data en tijdstippen worden voorgesteld. Wanneer hier een voor jou geschikt moment tussen zit, kan je voor dat moment een afspraak maken. Na de bevestiging van [email protected] zien wij jou graag op het afgesproken moment op de aangegeven locatie.

Ben je verhinderd?
Stuur een mail naar [email protected] zodat we een nieuw ophaalmoment kunnen afspreken. 

1.5 Kan ik mijn bestelling retourneren?


Onze wens is natuurlijk dat je blij en tevreden bent met je nieuwe aanwinsten. Het kan natuurlijk voorkomen dat er onverhoopt iets mis is gegaan. of je product niet helemaal voldoet aan je verwachting.. Voor ons is het aller belangrijkste dat aan jouw verwachting wordt voldaan. Daarom zoeken wij graag met jou naar een passende oplossing. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan, neem dan contact op met [email protected].

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op; shea butters kunnen niet retour i.v.m. hygiëne. 

De retourkosten zijn voor je eigen rekening en worden niet door ons vergoed. Helaas is het niet mogelijk om retourzendingen af te leveren in Duiven. 
Wanneer je jouw bestelling niet afhaalt bij een PostNL-punt, wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten teruggestort.

Wanneer je besluit een artikel retour te sturen, geef ons een Heads up door de mailen naar [email protected].
Tot het moment dat wij het retourpakket ontvangen hebben, ben je er zelf verantwoordelijk voor. Bewaar je verzendbewijs dus goed!

Mocht je de overeenkomst willen annuleren of herroepen, stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende informatie

*Voor- en achternaam
*Ordernummer
*e-mailadres
*Rekeningnummer
*Optioneel de reden van retour

1.6 Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan het contactformulier invullen, deze vind je aan de rechterkant van deze pagina.
Of je kan een mail sturen naar [email protected]

1.7 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

IDEAL
Kies je voor iDeal, dan betaal je veilig en makkelijk via je eigen bank. iDEAL wordt ondersteund door de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Deutsche Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RBS, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. iDEAL zorgt voor een direct en veilige verbinding met het online bankieren systeem van deze banken en maakt daarmee vrij eenvoudig online betaling mogelijk. Betalen met iDeal is veilig, snel en makkelijk: wij ontvangt jouw betaling direct en jouw order wordt vervolgens zo snel mogelijk verzonden.

Onze partner hierin is Mollie.

ACHTERAF BETALEN (Nederland en België)
Klarna voert voor www.puurbijons.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

BANCONTACT
Bancontact is een betaalmethode voor de Belgische klanten. Met Bancontact kan je veilig en gemakkelijk betalen via je eigen vertrouwde bankomgeving. Een betaling is bovendien zo geregeld met het kaartnummer en de vervaldatum.

Ben je aangesloten bij een van de volgende banken: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank dan kan je gebruik maken van Bancontact.

1.8 Mijn bestelling nog niet ontvangen

Je bestelling is mogelijk vertraagd. Je kan de status van je pakket controleren met de track & trace-code.
Mocht er geen update zijn of blijft het onduidelijk, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL.

1.9 Kan ik kerstpakketten bestellen?

Als je geïnteresseerd bent in het bestellen van kerstpakketten met onze producten, stuur dan een e-mail naar [email protected] en laat ons weten wat je in gedachten hebt.

1.10 B2B

Heb jij een winkel of salon en ben je geïnteresseerd in de verkoop van onze producten?

Stuur een mail naar [email protected] met de volgende informatie;

Naam salon of winkel
Voor- en achternaam contactpersoon
In welke producten je geïnteresseerd bent. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Binnen 1 - 3 werkdagen verstuurd
Gratis ophalen in Duiven
Gratis verzending vanaf 60 euro
Verzending België & Nederland