Duurzaam - Binnen 1-3 werkdagen verzonden - Veilig betalen met Ideal en Achteraf betalen - Gratis afhalen in Duiven
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Klachtenregeling
Bij ons is het streven dat je blij bent met onze producten. Wij horen dit natuurlijk heel graag! Je kunt ons dit laten weten door een review te plaatsen of een comment achter te laten
op één of meer van onze social media kanalen. Alvast bedankt daarvoor!

Ons doel is 100% tevreden klanten. Heb je een klacht over een product, onze service of is een artikel onverhoopt beschadigd aangekomen ontvangen wij jouw melding graag binnen 3 werkdagen via de mail, inclusief een foto van de verpakking en de beschadigde artikelen. Wij zullen zo snel mogelijk jouw klacht naar tevredenheid oplossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.